Oldalak

2012. január 16., hétfő

Vannak még...

Igen, vannak még önzetlen emberek. A mai napon egy kedves ismerősöm B. Feri, -akivel nap mint nap találkozom munkám során, és aki már felajánlotta a parfümöket és a könyveket amik azóta el is keltek- a kezembe adott ma egy borítékot, amit Viktória szüleinek szánt. Akkor helyben nem nyitottam ki, de visszaérve a munkahelyre természetesen megnéztem. És megszólalni nem tudtam. Pár kedves szó kíséretében 30000.-Ft. volt benne Viktória gyógyulására. Hihetetlen. Hiszen egy alkalommal említettem csak ezt az oldalt és kértem, ha tudja, bent a munkahelyén kicsit "reklámozza", hogy minél több felajánlás érkezzen. Ilyen önzetlen segítségre nem számítottam. Feri elmondása szerint hárman nyújtották ezt a segítséget. Azt hiszem nagy öröm lesz a család részére is. Feri a család nevében nagyon köszönjük nektek!

Nincsenek megjegyzések: